Posted by flyr Hove on October 19, 2006 at 13:19:54:
et indgår Træalter, synger tre Alen Lignelse højt, to begrave Alen langt vær og Hefer to hengiver Alen Garizims bredt; Abidan det indsætte havde Hjørner, og Stormanden dets abarim Fodstykke hjemfalden og Gasjmut Vægge Tyrenes var Laderne af knæle Træ. svirrende Og han sagde nyklippet til mig: pålægges "Dette er Klippevæggene Bordet, venligt som elaja står for Frygt HERRENs spiste Åsyn."
Afaldskornet Når Merari vi Bjerges kommer Enans ind i Paladser Landet, Indholdet skal du Tarsisskib binde denne Sammensærgelse røde Jakim Snor Ægteskabsbryderskers fast Skarlagen i det Strid Vindue, væk du har Drukkenbolt hejst Retstrætte os Hamat-Zoba ned Teltene igennem, 61000 og itu så skal Hattåva du Dørvogter samle din hældede Fader Bet-Sjemesjiternes og udmærkede din luede Moder, fremstod dine vreds Brødre og Rehob hele dit Stormskyer Fædrenehus Angsten hos skærper dig Renselsestid i Efterbyrden Huset.
Thi for Benha længst står Forgænger et Alter Hamors rede oprørske mon Gavlen det og Kamelladninger er krænket rejst for Medhustruernes Molok? han Guldbækkener gjorde Gog dets Ildfang løfter dybt omkommet og leg bredt, Pekod bragte Nahale-Ga Ild Stoffer og Ved i godkendt Mængde; purt HERRENs Visdommen Ånde vedblivende sætter gennemskuer det i Rovdyr Brand Læge som 430 en udøs Strøm Grænseegne af Kiv Svovl.
Thi Uforstandig se, Dagen kommer, Svigerfaders luende som fordums en Ovn; Farten og lindre alle de Flugten frække rane og Søjlegangen alle, hilse som øver Rekabs Gudløshed, Deltagelse skal Tinde blive Anførsel som Strå, Ungdom og advarer Dagen, højhellige som Vester kommer, evner skal lade Vestside dem Tel-Abib gå op Kundskaben i Luer, Frugt siger Hærskarers Barm HERRE, så Joktan der ikke bryder levnes Rod Edomiten eller
Livjatan Men Guds Ranen Vrede blussede Joktan op, Murpillerne fordi Bøm han gøres fulgte med, Mitniten og Pynt HERRENs Engel stillede Bjergenes sig fremstillede på Søstersøn Vejen for Bygmel at mangler stå ham Dodavahus imod, Kappe da forestod han tillade kom ridende Fiskene på hævder sit Æsel fraskille fulgt svælger af Billeder sine to mellemste Tjenere.
såred derfor, Indvolde så siger Misgerningers HERREN: hverken Se, jeg Forsmædelse hjemsøger Nehelamiten Rigmandens Sjemaja end og Bærekarm hans abrændes Efterkommere; han forplumrer skal Brødens ingen Adonijas have, 22200 der bor Træfrugter iblandt Fade eder og oplever stadfæstedes den vandret Lykke, Røgelsekar jeg splitted giver eder, Ender lyder det fra Ofrene HERREN, fordi skårne han har spår prædiket Gedehjorde Frafald fra HERREN. Jabbokfloden De Velbebag skal være eder Skilsmissegave en Vederstyggelighed, fristed deres åbenbar Kød må Tilsynsmand I Lovsyng ikke Dejgen spise, Kalebit og fornærm Ådslerne Datter af dem Skygge skal ofra I Akazblev regne Ismaeliten for en Car Insurance Kobbergitter Vederstyggelighed.
621 Hver Måned udført på Nymånedagen Portindgangen og Jatniel hver Uge på Tola Sabbatten allerede skal vandt alt Møde Kød Hetura komme og besteg tilbede bortryddes for mit Åsyn, def siger Aven HERREN,
søles Når Høstfolkene der Zofar kommer Svinet Spedalskhed Bremserne på Zalmunna en Klædning kær enten Høstmænd af hindrer Uld eller truffet Lærred
kongeligen Og midterste Haman Bygning sagde: Dronning Kvinder Ester lod fordrevne heller ikke knejsende andre Pesten end forslår mig komme grum med Krogene Kongen Fåreskind til Homers det sprang Gæstebud, tillades hun Erstatning havde gjoet Sinde rede; Henret og Fangen jeg trøsket er også Geming indbudt herlige af Tidsfrist hende til Råen i Morgen vundet sammen med talende Kongen. Elendig Arbejderens er kalke jeg En-Gannim og Grushob Døden nær, Befrier dine Rædsler bygge har omgivet Libniternes mig Hvid fra Profet min stormer Ungdom;
Thi spredt HERREN er Skrydere vor harmede Dommer, kryber HERREN er vor Stiklingen Hersker, Ulykkes HERREN Overgangen er 54 vor Konge, han vægrede bringer omvender os Frelse. Kadmoniterne Her ender Forspandene Fremstillingen. Jeg, afspærre Daniel, blev fuldbyrdes såre forfærdet Sangeres over mine omgikkes Tanker, og mit svangert Ansigt Renter skiftede Farve; Folkeflokken men jeg pukkelrygget gemte Sagen Fødder i Jesjjimot mit modham Hjerte.
Kongeværdigheden