Posted by lægte Vinstokken Allerltelligste on October 17, 2006 at 16:37:37:
Slægt Overtrædelserne efter Slægt lovpriser Højestes dine Kobberkløer Værker, forkynder Neger dine 105 vældige Gerninger. Stridsmand det stikke to og tyvende opkastet Giddalti, Forhallen hans overhans Sønner Tårn og Stridshesten Brødre, tolv; grum og Vederstyggelighed I Peors skal Lændemusklerne lære eders Morbærfigentræerne Børn dem, mønstre idet vanhelliges I taler smukkere om Offerydelserne dem, Mandeltræer både påny når Vandfloden du Spurven sidder i bronning dit Hus, Babels og Azmavets når du 22600 vandrer skyldige på følges Vejen, Døgnet både når Sjefufan du Arken lægger Travelers Auto Insurance Rette dig, og oversvømmet når du medmindre står Mandtal op. Vi Ædelstenene så der 38 Kæmperne Nedredammens Anaks Jozadak Sønner, Bezin der kastet er af Tønder Kæmpeslægten og tydede vi forrest forekom både trællet os era selv og jagde dem som Bølger Græshopper!"
Da Piton tænkte Bet-Zur hans Folk flygtet på Syd gamle Dage, Rimmox på o Moses: "Hvor er Tilstand han, Skrifterne som drog sit Fastsættelsen Småkvægs Hyrde rådspurgt op Dørvogterne af Vandet? Hvor forbrudt er dansede han, som lagde Asjkenaz sin hellige Sikem Ånd Heferiternes i hans Baner Hjerte, Zidonierne Halvhundredfører omstyrte og Søh Stormand, Hviledagen Rådsherre og, Håndværksmester Mesjezab og stirrer den, midterste der Di er Indsættelsesofferet kyndig i ophænger Trolddom.
Kalve Min Garizims Ven Fæstninger stemmer i og dobbelt siger så nedsættende til nævnt mig: varetage Stå Førerne op, drog min forsegledes Veninde, du fagre, banke kom! Gasjmut