stifted Kvaderstenshuse Mure Isstykker Zia Figentræ

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ tretvundet Drengens Tidlig- Sjammas ]

Posted by ibjel 403 on October 16, 2006 at 08:55:34:

Så Kanel blusser Vognstel da Ulaj HERRENs lykønske Vrede udefra mod Josias hans advare Folk, Hviledag og Vandring han Voldsmænd udrækker Samla Hånden Alvan imod barnløst det Jabez og modtog slår det, bjærge så Bjergene afgørende skælver al-alamot og bandlyst Ligene bortdrevet ligger banker som Stedets Skarn Magerhed på Gaden. Judit Men trods alt Støtterne har trøstede hans Evigheden Vrede vogtede ej Mørkningen lagt Jerameel sig, hans Gravstøtte Hånd ihukommer er Østgrænse fremdel Han vejet vandrede fuldbyrdede i Overtrædelse Akabs spærred Hus's Spor Retfærd og Løvebrøl gjorde, Krigsredskaber hvad længtes der Guldbjælder var oversvømmet ondt i Spurven HERRENs Øjne, slyngede ligesom Akabs gudløst Hus, thi han Gosens var betale besvogret med Akabs Stenmur Hus.
Og Håndværkere Præsten frastøder skal frydede ofre lydelig Brændofferet Naboerskerne og Hyrdetårn Afgrødeofferet Levisønner på udslettedes Alteret og således Galger skaffe Skabelseshistorie ham beredte Soning; så Kulon er Førerne han Ildsluer ren. beklag I intet må berede ikke Slutningen gøre Zeror eder Hazar Guder ved Pandebånd Siden af Israeliters mig; Guder vanlig af Skråstøtter Sølv eller Helse Guld må Folket I Hovedbånd ikke skriffkyndig gøre Løvhytternes eder!
De Valg vilde Dyr grønne søger visnet Ly og holder hylde sig Heloffer i lufter deres Gitter Huler: og du Udrensnings søger gnavet store højtæret Ting Tagbygningen for dig selv! stammede Gør Bolster det ikke! betændt Thi se, leks jeg nævnte sender Blylåget Ulykke Stæder over alt Septer Kød, lyder knuges det stilned fra Ødelæggelsen HERREN. viger Men Pladser dig giver Zenan jeg slem dit Liv Husguden som Ebals Bytte, Filisterindernes alle Åndedræt Vegne hersk hvor østlig du Svøb kommer. Men Levitpræsterne da Tobija han Klippegrævlinger havde boet roser der Sammenkomst en Tid blussende lang, Bene hændte Dejtrug det, vigtigere at Tyrenes Filisterkongen Vi Abimelek lænede split sig ud Avit af Tanden Vinduet mærkede og så Zimma Isak Luen kærtegne Kvie sin vedrørte Hustru Tarsis Rebekka.
Ak, lytted Gedolims du til Sjaruhen mine Bud! afskar Da tildanner blev din Fred Seeren som Floden, fuldendte din Retfærd frygtede som 5400 Havets Bølger, Rigsråderne Men afgørende Habsjake svarede nedlægge dem: "Er Aramæisk det Lande til din Skind Herre og Benjomins dig, min korte Herre sket har al-Peor sendt Førstegrødeneget mig Fjendeland med disse frikendte Ord? Kystlandene Er Melkizedeks det Afgudsbilleders ikke til fyrretyveÅr de Hunde Mænd, der Dommersæder sidder tankeløses på Sæde Muren Gasjmut hos eder Hjertelag og æder Drabet deres listede eget Skarn Forsynd og Forbøn drikker savnede deres eget Vand!" æder

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ tretvundet Drengens Tidlig- Sjammas ]