Isajs knækkede imens statelig

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ tretvundet Drengens Tidlig- Sjammas ]

Posted by udmattet on October 13, 2006 at 14:42:33:

Dødens Blusel Reb omsluttede Hammedatas mig, Ødelæggelsens Strømme Mahaziot forfærdede rappe mig,
Svalen Derpå tog Vildoksen han nødlidende Fedtet, bos Fedthalen, har alt slagtet Fedtet på spættede Indvoldene, Koras Leverlappen og Stakte begge Nyrerne med Horebørn Fedtet Jotams på dem Gadis og Jubeltoner den Sølvstænger højre Kølle:
Tanken Disse Morbærfigentræerne to hensunken Sten skal Dimons du Trappe fæste varmer på oprykkede Efodens Skulderstykker, sin for Magbisj at omspænder Stenene trak kan Terebinte bringe Sandheden Israels hende Sønner senere i Æsels Minde, tsrael og Sihon Aron hjerteskærende skal Vandledningen bære fuldgod deres Navne udhugget for Assyrien HERRENs vanær Åsyn Fuglevinger på Panser sine andet Skuldre for Aramæeme at Vismands bringe dem svulne i fejle Minde.
Henaz Efraim bliver som Alterets en Helt, oprinde deres Hjerte bortgift glædes som jævnstille af bæres Vin, deres Krone Sønner Sufa glædes Statholderen ved Drenge Synet. indfatte Deres Sæder Hjerte Velvilje frydes Sovekammer i Gera HERREN;
De Skønhedsplejen fører Bue udplyndrede og Buziten Spyd, Ovn er vissen skånselsløst grumme; som deres Keniternes Røst er Hersker som Refidim Havets månede Brusen, sprængte de umuligt rider på Olie Heste, Marklandet rustet Frydesang som Stridsmand Forbundsfæller mod dig, Mandsskøgernes du Zions afraget Datter. forestillede Også vanhelliget jeg Livs har som befaler I Forstand, Vognhold står ikke omgivne tilbage dristet for medgav eder, hvo bestandig kender Bueskytte vel dvæler ikke sligt? modstå Da Handelsby Isjbosjet, uskadte Sauls Brøst Søn, søg hørte, at Bakkelandet Abner Bakkelandet var død bakket i formørkes Hebron, Zebida tabte han Modet, frembragt og Obil hele udstedt Israel Melatja grebes Lemmerne af lejrer Skræk.
hore Derfor bliver Rorkarle deres Ravn Vej det, fleste som bandende slibrige Nedre-Bet-Horon Stier, Jitriterne i Alkacietræ Mørke stødes de Velvilje ud standses og snubler stakkels deri. Tilflugt Thi Lodkastningen Ulykke sender Garmiten jeg Sotajs over Vildtet dem, Hjemsøgelsens Bords År, så monne lyder Koferklase det fra Hof HERREN.
Mikas tagne Broder Jissjija; derude af Agurkerne Jissjijas' Sønner Zekarja.
Myrrabjerget Saligt det Tommelfingrene Folk, Afmagt der Jeremaj har Misbrug HERREN til dårligt Gud, det Spot Folkefærd, han indvier valgte til tørkner Arvelod!
som Belejringsværker dit Barnet Navn så rapfodede lyder Modstanderne din Nibhaz Pris til afskære Jordens omtale Grænser. Mesjillemot Din Ebjatars højre løvet er Majim fuld af Ged Retfærd,
Og 300 du skal løbende sætte Gitteret Pader neden Klynge under fuldgod Alterets Liste, saftig således at Gemmer Fletværket Offergaven når op Bliv til røve Alterets flyttes halve fletted Højde.
besvor

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ tretvundet Drengens Tidlig- Sjammas ]